စာပေဌာနတွင် မြန်မာ ၊ အင်္ဂလိပ်၊ သင်္ချာ၊ ရူပဗေဒ နှင့် ဓာတုဗေဒ ဘာသာရပ်များ ပါဝင်ပါသည်။ ဤဘာသာရပ်(၅)ခုသည် အင်ဂျင်နီယာဘာသာရပ်အားလုံးအတွက် အထောက်အကူရရှိစေရန် သင်ကြား ပို့ချပေးပါသည်။ထူးချွန်သော အင်ဂျင်နီယာကျောင်းသား/သူများ ဖြစ်လာစေရန် ရည်ရွယ်၍လက်တွေ့နှင့် ဆက်စပ်မှု ရှိသောတွေးခေါ်မှုများ ရရှိစေရန် ခြုုံငုံ၍ သင်ကြားပေးပါသည်။
မြန်မာ၊ အင်္ဂလိပ်၊ သင်္ချာ၊ ရူပဗေဒနှင့် ဓာတုဗေဒ ဘာသာရပ်များ သင်ကြား သင်ယူမှု လုပ်ငန်းစဉ်တွင် ထိရောက်မှုရှိစေရန် lesson plan များစနစ်တကျရေးဆွဲ၍ သင်ကြားပါသည်။
စာပေဘာသာရပ်များအနေဖြင့် ကလေးများတိုးတက်မှု ရှိစေရန်အတွက်
(၁) နှုတ်မေးခွန်းများမေးခြင်း။
(၂) Tutorial /Assignments များပြုလုပ်စစ်ဆေးပေးခြင်း။
(၃) တစ်ယောက်နှင့်တစ်ယောက် အပြန်အလှန် မေးခွန်းများ မေးမြန်းစေခြင်း ။
(၄) Group ဖွဲ့၍ပြိုင်ပွဲများ ကျင်းပပေးခြင်း။
ထိုသို့ကျင်းပရာတွင် Question Type ပုံစံကို
Type (I)
ကျောင်းသင်ခန်းစာများကို တတ်ကျွမ်းနားလည်မှုရှိခြင်းကို စမ်းသပ်ခြင်:။
Type (II)
ကျောင်းသား/သူများ၏ ဖြတ်ထိုးဉာဏ်ကို စမ်းသပ်ခြင်:။
Type (III)
မေဂျာနှင့်ပတ်သတ်သည့်ပုံများကို အတွေးအခေါ်ဖြင့် မြင့်တက်မှုရှိခြင်းကို စမ်းသပ်ခြင်း။
Type (IV)
ဘာသာရပ်နှင့် လက်တွေ့လူမှုဘဝတွင် ဆက်နွယ်မှုရှိစေရန် အတွေးအခေါ်များကို စမ်းသပ်စစ် ဆေးခြင်း။
Type(V)
ကျောင်းသားကျောင်းသူများ၏activities များကိုကြည့်၍ အကဲဖြတ်အမှတ်ပေးခြင်း
တို့ဖြင့်အဆင့်ဆင့် ပြုလုပ်၍စစ်ဆေးခဲ့ပါသည်။
- Group ဖွဲ့၍ ဖြေဆိုခြင်းအားဖြင့် ကျောင်းသား/သူများ အချင်းချင်း ဖေးမကူညီစေရန်။
- စုပေါင်းဆောင်ရွက်လိုသည့် စိတ်ဓာတ်များ တိုးတက်မြင့်မားလာစေရန် စသည့်ရည်ရွယ် ချက်များဖြင့် ဖြေဆိုခြင်းဖြစ်ပါသည်။
စာပေဌာနအနေဖြင့် ထူးချွန်သောအင်ဂျင်နီယာ ကျောင်းသား/သူများမွေးထုတ်ရာတွင် အထောက် အပံ့ဖြစ်စေရန် သင်ကြားပေးခြင်းနှင့် ဆရာ/ဆရာမများ စွမ်းဆောင်ရည်မြင့်မားစေရန် ဘာသာရပ် နှင့်ဆိုင်သော knowledge sharing များပြုလုပ်ကြပါသည်။
ပညာရေးစနစ်တိုးတက်ပြောင်းလဲလာသည်နှင့်အညီသင်ကြားမှုပုံံစံများကို learning plalform ပုံစံဖြင့်သင်ကြားပေးပါက ဆရာတပည့်နှစ်ဦးနှစ်ဖက်
- ITပညာကိုပိုမိုသိသာမြင်သာစေခြင်း။
- အချိန်ကုန်သက်သာစေခြင်း။
- သက်ဆိုင်ရာဘာသာရပ်နှင့်ပတ်သက်သည်ကိုလဲ ပိုမိုမြင်သာစေခြင်း။
စသည့် အကျိုးကျေးဇူးများကို ရရှိစေမည်ဖြစ်ပါသည်။
ထိုသို့ သင်ကြားခြင်းသည် ကျောင်းသား ဗဟိုပြု သင်ကြားခြင်းအတွက် များစွာအထောက်အကူ ပြုပါသည်။
- Onlineမှစာများကိုလေ့လာစေခြင်း၊
- Work sheet, Job sheetများပြုလုပ်စေခြင်း၊
- Softwareများသုံး၍ ဘာသာရပ်များအားဖြေရှင်းစေခြင်း၊ ပုံများ ဆွဲစေခြင်း၊
- လက်တွေ့ဘဝနှင့်ဆက်နွယ်သော အချက်အလက်များရရှိစေခြင်း။
ဆရာဆရာမများအနေဖြင့် စဥ်ဆက်မပြတ်လေ့လာလျက်ရှိပါသည်။
စာပေဘာသာရပ်များ သင်ကြားမှုပုံစံ
ဘာသာရပ်ဆိုင်ရာလက်တွေ့များနှင့် ချိတ်ဆက်သင်ကြားခြင်း
တီထွင်ဖန်တီးသည်။
အကဲဖြတ်သည်။
စိစစ်ပိုင်းခြားသည်။
အသုံးချသည်။
နားလည်သည်။
မှတ်မိသည်။
ကိုဗစ်-၁၉ ကာလအတွင်း အစိုးရနည်းပညာအထက်တန်းကျောင်း (နေပြည်တော်)၏ ဆရာ/ဆရာမ များ၊ ကျောင်းသား/သူ များနှင့် ဝန်ထမ်းများအားလုံး အသုံးပြုရန် အတွက် ဓာတုဗေဒဘာသာရပ်မှ ဦးဆောင်၍ Handgel များပြုလုပ်ခြင်းကို သင်တန်းပေးဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။
စဉ် | အမည် | ရာထူး | ပညာအရည်အချင်း |
---|---|---|---|
၁ | ဒေါ်သင်းသင်းအေး | တွဲဖက်ပါမောက္ခ | M.Sc(Maths;) |
၂ | ဒေါ်စန္ဒာနွယ် | တွဲဖက်ပါမောက္ခ | M.A(Myan;) |
၃ | ဒေါ်ခင်သီတာစိုး | တွဲဖက်ပါမောက္ခ | M.Sc(Chem;) |
၄ | ဒေါ်အိအိဟန် | တွဲဖက်ပါမောက္ခ | M.Sc(Phy;) |
၅ | ဒေါ်သဉ္ဇာလွင် | ကထိက | M.A(Eng;) |
၆ | ဒေါ်ဇင်မီထွေး | ကထိက | B.A(Eng;) |
၇ | ဒေါ်ဥမ္မာ | ကထိက | B.A(Eng;) |
၈ | ဒေါ်ပန်းနုသွေး | ကထိက | M.A(Myan;),M.Res |
၉ | ဒေါ်သင်းသင်းဦး | ကထိက | M.Sc(Maths;) |
၁၀ | ဒေါ်အေးငြိမ်းသီတာ | ကထိက | M.Sc(Phy;) |
၁၁ | ဒေါ်ဆုမြတ်နိုး | လက်ထောက်ကထိက | M.Sc(Maths;) |
၁၂ | ဒေါ်သက်သက်မွန် | လက်ထောက်ကထိက | M.E.S.P |
၁၃ | ဒေါ်ခင်မြတ်သူ | နည်းပြ | M.Sc(Phy;) |